מיתוג עסקי
תהליך מיתוג מאפשר לעסק לבלוט, להיות ייחודי, למשוך את תשומת הלב, להגדיל ולדייק את הלקוחות.
זה נעשה ע״י הבנה עמוקה של מי העסק, מי קהל היעד, מה המסרים והערכים שבסוף התהליך באים לידי ביטוי בצורה ויזואלית
בניית המותג הוא תהליך הבנוי ממספר שלבים בהם אני מלווה אותך צעד אחר צעד:
1
שאלון מיתוג
שאלון ממוקד ומקצועי המאפשר לך לדייק את המסרים והערכים החשובים לך בעסק. בעזרתו אוכל להכיר אותך ואת העסק שלך וכך אצור לך מיתוג מדויק יותר.
2
פגישה
(טלפונית או זום) בה נכיר טוב יותר, נעבור יחד על השאלון ונחדד את הכיוון העיצובי שיביא לידי ביטוי את המסרים והערכים של העסק.
3
יצירת סקיצות
בשלב זה אני בוחנת, חוקרת את עולם התוכן של העסק שלך, ויוצרת עד 3 סקיצות ראשוניות לבחירתך.
4
הבחירה שלך
ניפגש שוב בזום, בשלב זה אשלח לך מצגת הדמיות עם הסקיצות. אציג את המסרים העומדים מאחורי כל סקיצה וביחד נבחר את הסקיצה המדויקת ביותר ונחדד מה חשוב לך.
5
תוצר סופי
שליחת הלוגו הסופי לאחר תיקונים ודיוקים.
6
בניית שפה ויזואלית
יצירת מוצרים משלימים בשפה הויזואלית שנבחרה כגון: דף לוגו, פליירים וחומרי הסברה ופרסום, כרטיס ביקור, קאבר לעמוד העיסקי בפייסבוק, מוצרי דפוס, עטים ובעצם כל מה שעסק שלך צריך.
סיפורי מותג
פשוט לאכול בריא, מותג השייך לאודליה ואורית דיאטניות , להן קבוצת פייסבוק המונה 30000 חברת ובעיקרה מייעלת לאמהות ונשים עסוקות את המטבח, האכילה הבריאה והמאוזנת.
במיתוג היה חשוב לשדר את הפשטות והפאן ששבבישול ומן הצד השני את המקצועיות והרצינות של בעלות המותג.
העיצוב הינו בצבעי הטבע, משדר פשטות ויחד עם זו יש בו תחכום בפונט המחוספס ובסידור המיוחד של האלמנטים.
אלמנט העלה מזכיר לצופה תבלין שמוסיף טעם ועניין לאוכל בדיוק כמו אודגליה ואורית עצמן.
P&O פנינה ואוראל ארזואן, אם ובת. מעצבות ומייצרות תכשיטים בעבודת יד. המשולש מופיע גם על הסוגרים שלהן ובכך יוצרים הכרה ובידול.| בפחות משנה ייצרו מצב באיזור בו הם משווקות שהפכו ליהיות שם דבר ומותג מצליח שלאט לאט התפשט לרחבי הארץ. ואין יותר מדהים מלעשות זאת עם מיתוג ייחודי המלווה לא רק את המותג אלא כל תכשיט ותכשיט.